måndag 3 maj 2010

Helgen som gått och ny vecka....

För mig så börjar denna vecka inget vidare, har suttit o designat lite och det blir inget bra o jag får inget flyt i det. Broderade ut en design men blommorna blev inte bra, det "blanka" som är i blommorna försvinner vid tvätt.


Helgen har bestått av utomhusarbete, Jag har lagt stenplattor och maken håller på med återuppbyggnad av ved skjulet som rasade i vintras. Theo har varit mycket hjälpsam i helgen och tjatar på mig med stenplattorna "är du inte färdig snart?" ser inte bra ut måste bli färdig.... skynda dig mamma!"

När jag är färdig kommer han kunna cykla runt huset ;-) jag har ca 6 meter kvar att lägga MEN måste göra lite annat emellan.

Theo har kört traktorn och hjälpt mig köra stenplattor.


När Theo blir alldeles tyst så får man ju börja leta efter honom...... jag hittade honom här........





3 kommentarer:

  1. Härlig han är Theo ♥
    *Håller tummarna' för din desig *Kram*

    SvaraRadera
  2. Haha, så himla söt han är lillkillen :-)! Ja, där ligger han ju riktigt bra :-D!

    SvaraRadera
  3. naw han är för söt

    SvaraRadera