söndag 16 maj 2010

Bildbombning!!!

Igår stog jag och Annki på Vrigstad marknad. det regnade lite på morgonen men sedan va det uppehåll fast det blåste lite mellan varven. Tyvärr fick jag inte sålt så mycket men lite blev det iaf. Nu bild bombar jag blogen med bilder på nästan alla små kuddarna jag hade med mig igår de är 35*35 cm och alla är i plysh. ligger även bild på det söta baby setet som fick följa med hem igår.

Bilder på de stora kuddarna kommer ikväll eller imorgon.

Först ut i bildserien är en Jeep.


Baby set i underbart mjuk plysh.
Filt+kudde+liten snuttefilt

200:-














































































































































2 kommentarer:

  1. Underbara,vännen ♥ Duktig du är/ Kraam

    SvaraRadera
  2. Så fina kuddar du gör ♥! Vad kostar dom? Kram kram // Helena (från Fixas forum)

    SvaraRadera