måndag 10 maj 2010

En riktig vän....

Idag har jag haft hjälp av en kompis som kommer hit hjälper mig att välja designs o färger, hon har hjälpt mig att klippa till tyg. TACK Sofi jag uppskattar verkligen de dagarna du kommer hit.

Har fått massor gjort idag redan på morgonen så sydde jag lite "minipåsar" eller "bulpåsar" sen hittade jag en restbit i rosa polarfleece och det fick bli en sjal med broderier på hade inget barn att prova den på så nallen fick ställa upp som provdocka. Sen har det blivit minst 4 kuddfodral och 5 nacke/axlar vetekuddar mer "minipåsar", tror vi bestämde 5 nya designs till småkuddar samt att jag har stygnsatt denna som kommer bild på nedanför. Hittade denna som "free vector for personal and commercial use" dessa filer är sååå roliga att hålla på med


5 kommentarer:

  1. va snyggt det blev

    SvaraRadera
  2. Den ser underbart mjuk och mysig ut. Nästan så man skulle ha en själv som vuxen *ler*

    SvaraRadera
  3. TACK tack :-)

    ;-) det kommer en variant till sensommaren/hösten samt kommer det filtar i denna underbara fleece

    SvaraRadera
  4. Underbart fin! Tycker om de här snirkliga broderierna. :-)

    SvaraRadera