tisdag 27 april 2010

Nya kuddar designade

Idag har det blivit 4 st nya stygnsättningar som nu är test broderade. Jag ska försöka sy upp lite snygga kuddar att ha med till marknaden och sälja. De är 50*50 cm


Denna sovandes katten har jag gjort en del justeringar på tyvärr så syns inte alla "fel" i stygnsättningsprogrammet. Hoppas nästa blir bättre.


En söt katt. denna ska jag göra någon liten liten justering på. Sydd på turkos plysh kudden kommer få en svart bomullsbaksida.



Svart bomull med grön/guld rankor med röda blomknoppar. Denna blev helt ok, kanske att den skulle vara något större.




Sist ut är denna turkosa kudde med grå träd och rosa blommor, denna är jag riktigt nöjd med. Det kommer nog bli fler sådana fast i annan färg som kommer sys upp.

Lämna gärna kommentarer jag vill ha både ris och ros. Har du någon idé du vill dela med dig av???? Förslag på färgkombinationer???

3 kommentarer:

  1. Jättefina kuddar!!Den där vita katten var min favorit!:-)

    SvaraRadera
  2. Så fina kuddar. Tycker om den turkosa med blomstjälkarna och den svarta med rankan.

    SvaraRadera